LUNI, 01 OCTOMBRIE 2012

X Factor, din nou lider absolut de audienta. Romanii au ales duminica seara Antena 1

X Factor, show-ul toamnei, a fost preferatul telespectatorilor  

 X Factor, show-ul care a scris istorie in televiziunile din intreaga lume, a fost si duminica seara cea mai urmarita productie TV. Aseara, X Factor s-a impus ca lider absolut de audienta la nivelul targeturilor all urban, 18 – 49 urban, 15-54 urban, national si 18+ urban. Momentele haioase, povestile emotionante si reactiile inedite ale juriului au tinut telespectatorii aproape de Antena 1. Varfurile de audienta au depasit 16.1 puncte de rating, iar cota de piata a atins pana la  33.7 procente, pe publicul comercial, in minutul de aur.

Cea de-a doua editie a super show-ului X Factor si-a cucerit publicul de la primul pana la ultimul minut. Emotii puternice, momente amuzante si un juriu carismatic reprezinta promisiunea respectata a Antenei 1 pentru acest nou sezon.  Telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura prestatiile concurentilor, in minutul de aur 22:39, Antena 1 inregistrand un rating mediu de 16.1 puncte si o cota de piata de 33.7 procente la nivelul targetului commercial, 15-54 urban. In minutul de aur, prestatia lui Hernandez Hector Manuel, concurentul din Republica Dominicana a adus in fata televizoarelor  peste 1.000.000 de telespectatori, mai mult decat triplu fata de cei catre urmareau atunci  programul oferit de principalul competitor, Pro TV.

Indragostit de muzica latino, dar si de Romania, Hector Manuel a facut senzatie pe scena supershow-ului, sustinut in culise de iubita sa romanca. Cu o melodie originara din Republica Dominicana, Ai se eu te pego, insa pentru Cheloo nu a fost de ajuns. L-a pus sa fredoneze si o melodie romaneasca, iar Hector a ales Connect-R, Eu vara nu dorm. Pe Delia si pe Dan i-a convins insa din prima, asa ca ne vom revedea cu el in curand, in Bootcamp.

Super show-ul X Factor a inregistrat aseara un rating mediu de 10.8 puncte si o cota de piata de 21.5% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, impunandu-se detasat pe primul loc in topul audientelor, la mare distanta de televiziunea clasata pe a doua pozitie, Pro Tv. Aceasta din urma a inregistrat la nivelul aceleiasi categorii de public doar 7.6 puncte de rating si 15.2% share.

 

 

15-54 urban

 

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X-FACTOR (II) (20:28-22:53)

Antena 1

10.8

21.5

700

Pro TV

7.6

15.2

494

Kanal D

3.6

7.1

232

 

 

18-49 urban

 

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X-FACTOR (II) (20:28-22:53)

Antena 1

10.8

22

592

Pro TV

7.5

15.4

414

Kanal D

3.5

7.2

194

Si la nivelul targetului urban, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor, inregistrand un rating mediu de 9.9 puncte si o cota de piata de 18.8 procente. 1.040. 000 de telespectatori din mediul urban au urmarit in medie X Factor, cu  peste 500.000 mai multi decat aceia care priveau aseara programul principalului competitor, Pro Tv.

 

 

all urban

 

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X-FACTOR (II) (20:28-22:53)

Antena 1

9.9

18.8

1040

Pro TV

5.9

11.2

620

Kanal D

4.7

8.9

490

Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor national si 18+ urban, Antena 1 conducand si de aceasta data audientele. Aproape 1,5 milioane de telespectatori din targetul national au urmarit aseara, in medie, super productia X Factor, iar in minutul de aur, la 22.38, varful de audienta depasea 2,2 milioane de telespectatori, aproape de patru ori mai multi decat cei care urmareau atunci programul oferit de Pro Tv.  

Tot weekend-ul, romanii au fost alaturi de super productiile Antenei 1, astfel ca „Te cunosc de undeva!” a fost si el fost lider absolut de audienta la nivelul publicului din mediul urban. Astfel, transforming show-ul a fost urmarit sambata seara de de o medie de 644.000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 6.1 puncte si o cota de piata de 15.2%, lasand pe locul al doilea programul oferit pe PRO TV, care, in acelasi interval, a atins doar o audienta medie de 5.2 procente si 12.8% share. In minutul de aur, 22.02, Antena 1 a fost urmarita de 884.000 de telespectatori din mediul urban. 

Da like paginii noastre de Facebook AICI

COMENTARII

STIRI

Din 25 iulie, încep audițiile cu juriul X Factor

acum 5 zile

Un nou sezon al super show-ului „X Factor” revine din toamnă la Antena 1, iar pregătirile sunt deja în toi. Prima etapă, cea a preselecţiilor s-a încheiat la Bucureşti, după ce caravana X Factor a străbătut ţara în lung şi în lat, trecând chiar graniţa în Republica Moldova, în căutarea următorului super star al României.

STIRI

Premieră de vară! Horia Brenciu, juratul X Factor, are cel mai vesel si nebun videoclip: "Do what you like"

acum 11 zile

Bucurie, talent, distracție și un strop de nebunie! Sunt ingredientele care definesc cel mai bine noul videoclip semnat Horia Brenciu & HB Orchestra.

STIRI

”Bebe călătorește cu mami”. Familia Nicoletei Nucă are un nou membru

acum 13 zile

 De câteva zile, familia Nicoletei Nucă s-a mărit cu un nou membru. Dacă nu ești vreun specialist, atunci, la prima vedere, îți va fi destul de greu să-ți dai seama dacă-i cățel sau pisică, dar fosta semifinalistă de la X Factor ne-a explicat rapid cum stau...

STIRI

ACELE dorinţe ţi s-au îndeplinit! Solistul de la Carla's Dreams este al patrulea jurat X Factor

acum 14 zile

Delia avem? Avem. Horia Brenciu avem? Desigur! Ştefan Bănică avem! Păi da' bineînţeles! Eh, şi ca totul să fie extraordinar, ce-ar fi să mai adăugăm ceva MAI MULT DECÂT VOCE?!

STIRI

Carla's Dreams, fabrică de HIT-uri! Cine sunt moldovenii mascaţi care au cucerit România

acum 14 zile

Oamenii s-au prins în horă prin 2012, dar n-au dat-o chiar pe populară. Acum vreo patru ani, în Chişinău, nişte băieţi talentaţi aveau să-şi spună "Carla's Dreams", să se macheze pe faţă pentru a da un pic de mister şi forţă mesajului şi să cucerească două ţări

Best of youtube - sezonul 5
Vezi mai multe »