LUNI, 01 OCTOMBRIE 2012

X Factor, din nou lider absolut de audienta. Romanii au ales duminica seara Antena 1

X Factor, show-ul toamnei, a fost preferatul telespectatorilor  

 X Factor, show-ul care a scris istorie in televiziunile din intreaga lume, a fost si duminica seara cea mai urmarita productie TV. Aseara, X Factor s-a impus ca lider absolut de audienta la nivelul targeturilor all urban, 18 – 49 urban, 15-54 urban, national si 18+ urban. Momentele haioase, povestile emotionante si reactiile inedite ale juriului au tinut telespectatorii aproape de Antena 1. Varfurile de audienta au depasit 16.1 puncte de rating, iar cota de piata a atins pana la  33.7 procente, pe publicul comercial, in minutul de aur.

Cea de-a doua editie a super show-ului X Factor si-a cucerit publicul de la primul pana la ultimul minut. Emotii puternice, momente amuzante si un juriu carismatic reprezinta promisiunea respectata a Antenei 1 pentru acest nou sezon.  Telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura prestatiile concurentilor, in minutul de aur 22:39, Antena 1 inregistrand un rating mediu de 16.1 puncte si o cota de piata de 33.7 procente la nivelul targetului commercial, 15-54 urban. In minutul de aur, prestatia lui Hernandez Hector Manuel, concurentul din Republica Dominicana a adus in fata televizoarelor  peste 1.000.000 de telespectatori, mai mult decat triplu fata de cei catre urmareau atunci  programul oferit de principalul competitor, Pro TV.

Indragostit de muzica latino, dar si de Romania, Hector Manuel a facut senzatie pe scena supershow-ului, sustinut in culise de iubita sa romanca. Cu o melodie originara din Republica Dominicana, Ai se eu te pego, insa pentru Cheloo nu a fost de ajuns. L-a pus sa fredoneze si o melodie romaneasca, iar Hector a ales Connect-R, Eu vara nu dorm. Pe Delia si pe Dan i-a convins insa din prima, asa ca ne vom revedea cu el in curand, in Bootcamp.

Super show-ul X Factor a inregistrat aseara un rating mediu de 10.8 puncte si o cota de piata de 21.5% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, impunandu-se detasat pe primul loc in topul audientelor, la mare distanta de televiziunea clasata pe a doua pozitie, Pro Tv. Aceasta din urma a inregistrat la nivelul aceleiasi categorii de public doar 7.6 puncte de rating si 15.2% share.

 

 

15-54 urban

 

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X-FACTOR (II) (20:28-22:53)

Antena 1

10.8

21.5

700

Pro TV

7.6

15.2

494

Kanal D

3.6

7.1

232

 

 

18-49 urban

 

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X-FACTOR (II) (20:28-22:53)

Antena 1

10.8

22

592

Pro TV

7.5

15.4

414

Kanal D

3.5

7.2

194

Si la nivelul targetului urban, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor, inregistrand un rating mediu de 9.9 puncte si o cota de piata de 18.8 procente. 1.040. 000 de telespectatori din mediul urban au urmarit in medie X Factor, cu  peste 500.000 mai multi decat aceia care priveau aseara programul principalului competitor, Pro Tv.

 

 

all urban

 

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X-FACTOR (II) (20:28-22:53)

Antena 1

9.9

18.8

1040

Pro TV

5.9

11.2

620

Kanal D

4.7

8.9

490

Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor national si 18+ urban, Antena 1 conducand si de aceasta data audientele. Aproape 1,5 milioane de telespectatori din targetul national au urmarit aseara, in medie, super productia X Factor, iar in minutul de aur, la 22.38, varful de audienta depasea 2,2 milioane de telespectatori, aproape de patru ori mai multi decat cei care urmareau atunci programul oferit de Pro Tv.  

Tot weekend-ul, romanii au fost alaturi de super productiile Antenei 1, astfel ca „Te cunosc de undeva!” a fost si el fost lider absolut de audienta la nivelul publicului din mediul urban. Astfel, transforming show-ul a fost urmarit sambata seara de de o medie de 644.000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 6.1 puncte si o cota de piata de 15.2%, lasand pe locul al doilea programul oferit pe PRO TV, care, in acelasi interval, a atins doar o audienta medie de 5.2 procente si 12.8% share. In minutul de aur, 22.02, Antena 1 a fost urmarita de 884.000 de telespectatori din mediul urban. 

Da like paginii noastre de Facebook AICI

COMENTARII

STIRI

Delia lanseaza online al patrulea episod din show-ul Welcome to Deliria

acum 3 zile

Delia ne surprinde cu #SeriaDelirica, o serie de 5 episoade din mega-concertul sustinute la Sala Palatului. Primele 3 episoade din show-ul "Welcome to Deliria" sunt online si au adunat peste 2 milioane de vizualizari pe YouTube. Astazi, artista lanseaza episodul cu numarul 4, iar ultimul episode va fi lansat luni (30 mai), ora 12.

STIRI

Ultima şansă! Pe 21, 22 şi 23 mai - Caravana X Factor ajunge în Bucureşti

acum 9 zile

Dupã ce a strãbãtut ţara în lung şi în lat, în cãutarea celor mai talentaţi concurenţi, caravana “X Factor” face mâine, 21 mai, ultima sa oprire, în Bucureşti.

STIRI

Fuerza Bruta – celebrul show de pe Broadway – vine în România în luna Decembrie – Delia, invitatul special, va performa alaturi de ei

acum 10 zile

Fuerza Bruta vine în România în luna decembrie pentru patru spectacole incredibile. Doar 500 de spectatori vor putea asista la fiecare show și vor avea parte de o trăire unică, vor intra în atmosfera vibrantă și vor avea o experiență care trebuie simțită o dată în viață

STIRI

Arădeanca Melisa Țolea a demonstrat din nou că are Factorul X! Ascultă "Furtună şi senin", o piesă nou-nouță

acum 11 zile

Pentru Melisa Ţolea, fosta concurentă X Factor, piesa "Furtună şi senin" este al doilea single, pentru care lansează şi un videoclip.

STIRI

Vino la preselecții! Caravana X Factor ajunge marți, 17 mai, la Galaţi şi Chişinãu

acum 12 zile

Dupã ce oltenii, arãdenii, ardelenii, sibienii şi ieşenii au demonstrat cã factorul X dã dependenţã şi au rãspuns prezent întâlnirii cu echipa X Factor, dornici sã demonstreze cã pot face show, pot transmite emoție, au voce, charismă și prezență scenică, a venit rândul gãlãţenilor şi concurenţilor din Republica Moldova sã facã primii paşi pe drumul cãtre celebritate.

Best of youtube - sezonul 5
Vezi mai multe »