LUNI, 01 OCTOMBRIE 2012

X Factor, din nou lider absolut de audienta. Romanii au ales duminica seara Antena 1

X Factor, show-ul toamnei, a fost preferatul telespectatorilor  

 X Factor, show-ul care a scris istorie in televiziunile din intreaga lume, a fost si duminica seara cea mai urmarita productie TV. Aseara, X Factor s-a impus ca lider absolut de audienta la nivelul targeturilor all urban, 18 – 49 urban, 15-54 urban, national si 18+ urban. Momentele haioase, povestile emotionante si reactiile inedite ale juriului au tinut telespectatorii aproape de Antena 1. Varfurile de audienta au depasit 16.1 puncte de rating, iar cota de piata a atins pana la  33.7 procente, pe publicul comercial, in minutul de aur.

Cea de-a doua editie a super show-ului X Factor si-a cucerit publicul de la primul pana la ultimul minut. Emotii puternice, momente amuzante si un juriu carismatic reprezinta promisiunea respectata a Antenei 1 pentru acest nou sezon.  Telespectatorii au urmarit cu sufletul la gura prestatiile concurentilor, in minutul de aur 22:39, Antena 1 inregistrand un rating mediu de 16.1 puncte si o cota de piata de 33.7 procente la nivelul targetului commercial, 15-54 urban. In minutul de aur, prestatia lui Hernandez Hector Manuel, concurentul din Republica Dominicana a adus in fata televizoarelor  peste 1.000.000 de telespectatori, mai mult decat triplu fata de cei catre urmareau atunci  programul oferit de principalul competitor, Pro TV.

Indragostit de muzica latino, dar si de Romania, Hector Manuel a facut senzatie pe scena supershow-ului, sustinut in culise de iubita sa romanca. Cu o melodie originara din Republica Dominicana, Ai se eu te pego, insa pentru Cheloo nu a fost de ajuns. L-a pus sa fredoneze si o melodie romaneasca, iar Hector a ales Connect-R, Eu vara nu dorm. Pe Delia si pe Dan i-a convins insa din prima, asa ca ne vom revedea cu el in curand, in Bootcamp.

Super show-ul X Factor a inregistrat aseara un rating mediu de 10.8 puncte si o cota de piata de 21.5% la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban, impunandu-se detasat pe primul loc in topul audientelor, la mare distanta de televiziunea clasata pe a doua pozitie, Pro Tv. Aceasta din urma a inregistrat la nivelul aceleiasi categorii de public doar 7.6 puncte de rating si 15.2% share.

 

 

15-54 urban

 

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X-FACTOR (II) (20:28-22:53)

Antena 1

10.8

21.5

700

Pro TV

7.6

15.2

494

Kanal D

3.6

7.1

232

 

 

18-49 urban

 

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X-FACTOR (II) (20:28-22:53)

Antena 1

10.8

22

592

Pro TV

7.5

15.4

414

Kanal D

3.5

7.2

194

Si la nivelul targetului urban, Antena 1 a fost prima optiune a telespectatorilor, inregistrand un rating mediu de 9.9 puncte si o cota de piata de 18.8 procente. 1.040. 000 de telespectatori din mediul urban au urmarit in medie X Factor, cu  peste 500.000 mai multi decat aceia care priveau aseara programul principalului competitor, Pro Tv.

 

 

all urban

 

Channels

Rtg%

Shr%

Rtg(000)

X-FACTOR (II) (20:28-22:53)

Antena 1

9.9

18.8

1040

Pro TV

5.9

11.2

620

Kanal D

4.7

8.9

490

Ierarhia s-a pastrat si la nivelul targeturilor national si 18+ urban, Antena 1 conducand si de aceasta data audientele. Aproape 1,5 milioane de telespectatori din targetul national au urmarit aseara, in medie, super productia X Factor, iar in minutul de aur, la 22.38, varful de audienta depasea 2,2 milioane de telespectatori, aproape de patru ori mai multi decat cei care urmareau atunci programul oferit de Pro Tv.  

Tot weekend-ul, romanii au fost alaturi de super productiile Antenei 1, astfel ca „Te cunosc de undeva!” a fost si el fost lider absolut de audienta la nivelul publicului din mediul urban. Astfel, transforming show-ul a fost urmarit sambata seara de de o medie de 644.000 de telespectatori, inregistrand un rating mediu de 6.1 puncte si o cota de piata de 15.2%, lasand pe locul al doilea programul oferit pe PRO TV, care, in acelasi interval, a atins doar o audienta medie de 5.2 procente si 12.8% share. In minutul de aur, 22.02, Antena 1 a fost urmarita de 884.000 de telespectatori din mediul urban. 

COMENTARII

STIRI

FOTO: Nicoleta Nucă, schimbare spectaculoasă de look! A impresionat la X Factor, iar acum e gata pentru noi provocări

acum 3 zile

Ţi-a încântat auzul şi ţi-a răsfăţat privirea la fiecare apariţie din acest sezon de X Factor, iar acum este hotărâtă să se afirme în lumea mare a muzicii!

STIRI

Natalia Selegean, fosta finalistă X Factor, a petrecut o vacanță de vis la schi

acum 12 zile

Finalul de an a găsit-o pe frumoasa artistă în sânul familiei bucârându-se de toate tradițiile de Crăciun respectate întocmai la Oradea. Începutul noului an nu a fost deloc mai prejos. Natalia Selegean s-a bucurat din plin de o superbă vacanță la schi în Austria alături de soțul său.

STIRI

Adina Răducan, interviu în exclusivitate despre experienţa trăită la X Factor! "În momentul în care mi-am auzit numele, am leşinat pentru o secundă"

acum 29 zile

În a doua zi de Crăciun, publicul a decis că Adina Răducan merită să câştige X Factor 2014 şi marele premiu în valoare de 100.000 de euro. Modestă, sinceră şi emoţionată, învingătoarea a povestit ce a însemnat această experienţă pentru ea.

STIRI

Galerie FOTO: Ea e marea câştigătoare X Factor 2014! Adina Răducan, aşa cum nu ai mai văzut-o până acum

acum 29 zile

Avea 15 ani când a păşit pe scena X Factor pentru prima oară, la audiţii, iar acest lucru avea să îi schimbe viaţa în mod radical. Adina Răducan a dovedit că talentul nu ţine cont de vârstă şi a cucerit inimile românilor de pretutindeni.

STIRI

Marea Finală X Factor, LIDER DE AUDIENŢĂ! Românii au petrecut a doua zi de Crăciun pe Antena 1

acum 31 zile

După o seară în care emoțiile s-au ținut lanț, finalișții au scos la iveală cele mai bune interpretări ale lor și s-au întrecut pe ei înșiși, publicul a considerat că Adina Răducan este cea care deține Factorul X și merită să câștige competiția.

Toate Da-urile :)
Vezi mai multe »
Best of youtube
Vezi mai multe »